superwoman

Alla inlägg under mars 2013

Av Siisan - 20 mars 2013 17:13

HAAHAHAHAHA joo moii ja ha blivi obssesed eller hu de skrivs me dehää sången. de e min man som sjunger den alltså hahahaaa ja älskar den bara föör mycke!! ''han'' sjunger en av doms egna biisin från UAN (up all night) albume ;) 69


Av Siisan - 19 mars 2013 18:09

ää hheii. de ha vari shaiit i skolan menmen efter skolan va de fett naisss. kevin ;) kom ti meii o sen dataaaaa vi sen gick vi ut i snödrivan o härja ;;) menmen ja orkkar int skriva mer.. sry! <3 o om ni undrar vafö ja allti skriver att ja int orkkar skriva mer fö de e att ja e såå läskii.. :) baibai! <3

Av Siisan - 17 mars 2013 19:49

nå moroooo! ja ha haft ett helt nice veckosluut. På freda SKU ja faa me kevin o sii på ilotulitus ti stan, men ja fick int så ja foo iställe ti kevin övernatten.. På lörda så kom dom o söka mej från kevin o sen foo vi ti stan o äta ti rax, efter de for vi ti frissan o dit va vi typ resten av dagen... Ida ha ja städa här hemma och sen for vi ti kervo o äta ti provencale me ande, eme, mamma o momo. Sen foo vi ti momo en sväng på kaffe. Men ja har int gjort någo speciellt dehär veckoslute. men de va de ja ha gjort men ja far o sova snart så night nigga broilers!   

Av Siisan - 10 mars 2013 19:25

på veckoslute ha ja vari övernatten till kevin ;;) och niggas grandma ;;) de va skoj!! men idaa när ja kom hem så for min familj, min moster och några mina kusiner och köra snöskoooooteeer!!! de va AAAWSOMEEEEE!!! och joo ja fick köra ensam men pappa kom första varve o åka me mei men sen körd ja ensaam!! ;;;) men de e skola imoron o ja hatar den tanken att man måst stiga tidit upp imoron.. meen ja ska i duschen ennuu o sen far ja o sova att ja årkkar stiga upp... bläääh   

men gunatt my nigga broileeeeeeeeerss!!!!!     


några bilder från idaa :)

   

Av Siisan - 6 mars 2013 18:36

Jag ha int skrivi någo pålänge fö ja har int nåt intressant att skriva om.. Men jaaa min skoldaa ha int vari helt super  braa, o i biollan har vi männskans biologii som int heeller e så intressant.. 

men ja haa int  någo ana att skriva om så..

Baibai   

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! jag är en finlandssvensk tjej som gillar att dansa och att vara med vänner!
I'm a directioner and I'm proud of it! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards