superwoman

Alla inlägg under januari 2013

Av Siisan - 27 januari 2013 12:49

Den här veckan har inte varit så spännande, ja fick 4 i hissa provet.. Så nu ligger jag i min säng och läser till hissa provet för att ja ska klara det imoron. Man får hoppas det går bättre!


Pussochkram!   



Av Siisan - 27 januari 2013 12:49

Den här veckan har inte varit så spännande, ja fick 4 i hissa provet.. Så nu ligger jag i min säng och läser till hissa provet för att ja ska klara det imoron. Man får hoppas det går bättre!


Pussochkram!   



Av Siisan - 20 januari 2013 12:09

Tack ellinor för gästbesöket!    

Jag har inte något nyttigt att skriva.. Så hejhej ! :)


  

Av Siisan - 15 januari 2013 15:14

Hejj på er alla! :) Jag är på gästbesök i siisans blogg ;) Vi sitter just nu i vår soffa och har rolit som alltiid! :D Vi har varit i skolan idag och haft trååkit...men de som är bäst är att vi har fått nya platser i klassen,som vi själva fick välja, och ja sitter såklart bredvid min bästa vän Siisaan! :) Annars har jag nog inte så mycke att säga,bara att ni måste börja följa min bästis blogg för hon är bäst! :D Hejdåå (:

Av Siisan - 9 januari 2013 14:54

Jag har blivit "utmanad" av Ceci.

Reglerna:

1. Varenda en som har blivit utmanad måste skriva 11 saker om sig själv.

2. Man måste också svara på utmanarens frågor.

3.Utmanade måste hitta på 11 frågor till den som den utmanar

4. Utmanade måste välja 11 bloggare som har under 200 följare och utmana dem.

5. Sen måste man berätta till dem att de är utmanade.

6. Man får inte utmana tillbaka!!

 

  

11 saker om mig!


1.Jag gillar att sova väldigt mycket.

2.Jag är en Directioner.

3.Jag gillar choklad.

4.Dans är min värld!

5.Jag kan inte leva utan musik!!

6.Mitt smeknamn är Siisan eller siisgris! ;)

7.Jag kan några akord på gitarr.

8.Jag kör båt, mönkkäre o crossi.

9.Vi har 12 båtar.

10.Vi har ankkor, höns, kattor, en hund och en puppe.

11.Jag älskar min familj och släkt och vänner!


11 frågorna!!

 


1. Varför bloggar du?


-för jag har inget annat att göra på dagarna.




2. Skulle du mörda någon om du skulle få vad du en vill till "belöning"?


-nej, jag vet hur det känns för någon om man skulle mista en när och kär..


3. Vem beundrar du mest?


-min mamma


4. Vilket land skulle du vila resa till och varför??


-London och Irland, för mina idoler bor där.


5. Snyggaste kändisen?


-Niall Horan


6. Favorit låt och varför är den låten din favorit?


 


7. Vilken internet-sida besöker du mest?


-Facebook, bloggen och youtube


8. Det konstigaste/pinsammaste du har gjort?


-När jag var med min kompis till coffee house i borgå!!


9. Vad tycker du bäst om med dig själv och vad sämst?


-ööö det bästa är väl att jag är som jag är och det sämsta är att jag är inte har så mycket självförtroende!


10. Hurdan vill du att år 2013 kommer vara för dig??


-Spännande och bra.


11. Favorit bild eller bilder?


-från dans uppvisningnen! ;)







 



Frågor till dom som jag utmanar!


1.Hur skulle du beskriva dig själv?

2.Har du husdjur? vad för husdjur?

3.Vad tycker du är det sämsta i världen?

4.Använder du smink varje dag?

5.Sidecut eller undercut?

6.Vad gör du på fritiden?

7.Kanin eller hamster?

8.Vad gör du när du är rädd?

9.Varför gjorde du en blogg?

10.Hur började du det nya året?

11.Är du rädd för blixtrar och åskan?

 








Av Siisan - 7 januari 2013 19:16

Idag var jag i skolan som var helt semi bra skoldag idag, men det var ändå jätte tråkigt i skolan! Jag är som alla andra, alltså jag tycker int om skolan!   Efter skolan har jag bara sutti på datorn och sitt på film och sen får jag till en kompis en stund! ;;) Och nu sitter jag här i soffan och sir på simpsons och väntar att klockan slår 10 att ja får se one directions kiss you video! ;)


baibai!!  

Av Siisan - 6 januari 2013 19:33

Jag har haft en blogg men ja skrev typ bara tre inlägg dit och jag hade inga läsare.. Så ja tänkte startta en ny blogg och se om det skulle gå bättre den här gången! :) Man får hoppas det iallafall! ;)

Men jag ska berätta lit eom mej nu! :)

Jag är en 12 årig flicka från en liten stad i Finland. Jag har många husdjur och jag gillar inte skolan för jag är helt jätte dålig i skolan!.. Jag dansar street dance med mina kompisar och jag kör motocrossi och båt på fritiden. Jag gillar att vara med mina kompisar. Jag är helt jätte galen i ONE DIRECTION!   Och förstås är jag en directioner!! ;)

Ni får kanske veta mer om mig senare! ;)


PS! Jag skall försöka varje dag att uppdatera min blogg! ;)


Så välkommen! om ja får läsaren ens!

  




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! jag är en finlandssvensk tjej som gillar att dansa och att vara med vänner!
I'm a directioner and I'm proud of it! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards