superwoman

Alla inlägg under februari 2013

Av Siisan - 26 februari 2013 19:35










       



Av Siisan - 23 februari 2013 15:56

I knoooow, ja ha int blogga på länge, men orsaken är att ja va i LEVI o ja ha int orkka blogga dit.. Men de va fett nais dit! Vi va o bowla, simma, åka slalom, åka snöskoter, sen va vi ti en kotieläintarha. Men ja orkkar int skriva om hela veckan så ja lagar bilder hiit!   


       

de kommer ennu tusen bilder men ja ska på fest snart så ja måst fa i duschen, men dom kmer nästa vecka om int imoron! :)

Av Siisan - 23 februari 2013 15:56

I knoooow, ja ha int blogga på länge, men orsaken är att ja va i LEVI o ja ha int orkka blogga dit.. Men de va fett nais dit! Vi va o bowla, simma, åka slalom, åka snöskoter, sen va vi ti en kotieläintarha. Men ja orkkar int skriva om hela veckan så ja lagar bilder hiit!   


       

de kommer ennu tusen bilder men ja ska på fest snart så ja måst fa i duschen, men dom kmer nästa vecka om int imoron! :)

Av Siisan - 13 februari 2013 19:57

Idag var jag på venemessut ti messukeskus i stadin me min syrra o pappa. Dit var jävlit mycke båtar, från småa kanoter till tyyp någo silja line båtar, från ''flygande'' båtar till båtar som man kör i vattne mee, från yamaha ti mercury, från swingar ti trä båtar osv... En som vi känner så han äger finlands snabbaste fiskarbåt, han bor typ granne med oss, ni har säkert hört om honom (fridde & speedfiskari fanny), eller sen har ni int alls hört ett piss av honom. Menmen han fråga om han fick ta en bild på mej och min syster när vi satt i båten, o vi svara joo, och sen fråga han om han fick laga de på nån hans sida om hans båt, men jag vet inte om han var seriös.. men vi svara att joo han får. Jag vet int helt säkert om de här e den som han mena men häär kan ni faa o sii --> http://www.friddemartin.net/index.html

Men imoron ska jag ti staan me dösän efter skolan, sen ti dansen, sen hem och sen hemma sk jag packa ti LEVIII!!!

Men nu ska jag fara o sova!


Godnatt tjära läsare!!     om jag har några!

 

  

Av Siisan - 11 februari 2013 20:40

På lördag skall jag och min kompis till Levi med min familj och min syrras kompis, de kommer bli awesomeee!!!!!!!! Vi bor dit i en stuga som e en pappas kund som brukar ha sin båt hos pappa, sidu min pappa har en egen firma som fixar båtar o sånt. Men tibax ti Levii!! Vi far på lördag morgon typ någo 5-6 tiden, vi far me bil o de räcker typ någo 12 h.. MEN vi stannar på vägen typ någo 4-5 gånger. I Levi ska vi åka slalom, bowla, henga i stugan, fara till en eläin kotitarha, åka renar och åka på våra snöskotrar. Men de e ennu 4 dagar kvar typ o ja ha int börja packa!! Ja ha typ sagt att ja ska börja packa i två veckor, o ja sa de idaa också.. Menmen imoron SKA JA BÖRJA PACKA!!!! Men imoron e d väl fastlagstisdag..? Men då sksa vi iaf me skolan och åka pulkka..jee!... menmen nu ska jaag o sova!!

GODNATT!!!

  


lite bilder från förra åre från Levii!


tryck på bildena att fö dom större! :)

          

Av Siisan - 9 februari 2013 12:14

igår var d fredag, då for jag till en kompis. Vi had en perus freda kväll, vi texta ti sub chattin fö vi had int någo vettit ti göö.. Idag vakna vi, sen så vi på mean girls 1. Nuu sitter/ligger vi på sängen o sir på scream 2... IIK!!


 

Av Siisan - 5 februari 2013 20:48

Jag är cookie monster.

Jag gillar cookies och min cookie man.

Min man kallar mej till cookie princess.

Han gillar också cookies.

Tillsammans har vi ren fått 2 cookie barn.


såhär ser jag ut på vardagen:                                                 och dehär är mi n cookie princess klänning.

                                                                          




och jag är helt normal.... sids mummuuuuu!!! AHMEN!!!!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! jag är en finlandssvensk tjej som gillar att dansa och att vara med vänner!
I'm a directioner and I'm proud of it! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards